duminică, 1 martie 2009

Otelul - Gaz Metan Medias

In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca nu am mai reusit sa postez de ceva timp, insa am avut niste probleme personale, insa de astazi, 1 Martie, voi incepe sa postez din nou cat mai mult si cat mai frecvent.
Dupa cum stiti, etapa a inceput inca de vineri, 27 februarie, si se termina astazi, 1 Martie.
Otelul Galati a jucat ieri pe teren propiu in compania lui Gaz Metan Medias, si am reusit o victorie frumoasa cu scorul de 3-1 prin 2 goluri ale capitanului Gabriel Paraschiv si un gol al lui Iorga.
Otelul a deschis scorul repede prin Gabriel Paraschiv, oarecum contrar cursului jocului, pentru ca Mediasul atacase mai mult in primele minute. La numai 6 minute dupa golul lui Para, gazarii au reusit sa egaleze insa Otelul a mai marcat de 2 ori pana la pauza prin Paraschiv din nou si Iorga care a inscris si el si a pasat la al2-lea gol al lui Praschiv. De mentionat mai este ca Salagean a centrat la doua dintre golurile noastre, dupa ce Grigoras l-a asezat in teren in pozitia de mijlocas si nu fundas cum juca de obicei.
Scorul final a fost de 3-1, insa jocul nu mi s-a parut excelent, dar sper ca vom reusi sa crestem de la meci la meci.
Forza Otelul !

Un comentariu:

  1. Va multum! Acest site e foarte interesant - pariuri online . Acesta este un serviciu foarte bun, asistenta la nivel inalt. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere